Kontakt

  KONTAKT

KONTAKT

tel: 534 132 478
e-mail: sklep@egusti.pl
pon-pt w godz. 800-1600
PRZEJDŹ   DO   KONTAKTU       


Wymiany i zwroty

 

Jak zwrócić lub wymienić towar?                                                                                                     


Spokojnie na zwrot lub wymianę towaru w sklepie internetowym eGusti.pl masz aż 100 dni. Procedura zwrotu/wymiany jest zawarta w 4 krokach oto one:

Zwroty/wymiany

1. Wypełnij formularz zwrotu/ wymiany.

2. Włóż do kartonowego lub innego pudełka, starannie zapakowany produkt wraz
z dowodem zakupu oraz wypełnionym formularzem. 

3. Wyślij zwracany produkt, najwygodniejszą dla CIebie formą przesyłki.

4. Zgodnie z Twoim życzeniem dokonamy wymiany towaru lub zwrócimy Ci pieniądze. 

 

Towar należy odesłać na adres:

Sklep EGUSTI 
ul. Papieska 63 
34-424 Bańska Niżna

Do przesyłki prosimy dołączyć wypełniony formularz zwrotu/wymiany dostępny w prawy górnym rogu tej strony. Jednak aby zatrzymać sam termin zwrotu/wymiany wystarczy w pierwszej kolejności wysłać do nas sam uzupełniony formularz zwrotu/wymiany, po czym masz czas 14 dni na odesłanie towaru.

Poniżej kilka wskazówek dotyczących udanego zwrotu lub wymiany:

  • Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do naszego sklepu „za pobraniem” ani paczkomatów.
  • Zwracany towar prosimy starannie zapakować w twarde i sztywne pudełka, tak aby nie uległ uszkodzeniu lub zniszczeniu podczas wysyłki.  Jest to ważne ze względu na to, że nie uwzględniamy zwrotu lub wymiany towaru jeśli uległ on zniszczeniu podczas transportu w wyniku niestarannego zapakowania/zabezpieczenia.
  • Do zwracanego produktu należy dołączyć dowód zakupu (np.: potwierdzenie zamówienia wysłane na e-mail po zakupie).
  • Zwracany towar, którego czas na zwrot lub wymianę już minął, zostaje odesłany do Klienta na jego koszt. Taka sama procedura obejmuje zwracane towary, które są uszkodzone, zabrudzone, z obcym zapachem, bez ometkowania oraz bez dowodu zakupu.
  • Zwrot produktów pończoszniczych jest uwzględniany wyłącznie w drodze reklamacji (produkt musi mieć wadę fabryczną). Wymiana produktów pończoszniczych jest uwzględniana wyłącznie pod warunkiem odesłania produktu nieużywanego (nierozpakowanego) w oryginalnym opakowaniu.
  • Koszty wysyłki zwracanego lub wymienianego pokrywa Klient.

W sklepie eGusti.pl istnieją dwie możliwości zwrotu pieniędzy za zwracany towar:

1. Zwrot pieniędzy na podany w formularzu zwrotu/wymiany rachunek bankowy (do 14 dni).
2. Zwrot pieniędzy na podany adres w formie przekazu pocztowego (gotówka dostarczana przez listonosza do 14 dni).

Szanujemy czas swoich Klientów dlatego w przypadku wymiany produktu, prosimy o wypełnienie formularza zwrotu/wymiany, następnie w polu wymiana należy zaznaczyć TAK i wpisać pod spodem nazwę nowego produktu i jego cechy (kolor, rozmiar, ilość itp.) Biuro obsługi Klienta zrealizuje zamówienie zaraz po dostarczeniu przesyłki.

W razie jakichkolwiek pytań dotyczących zwrotów/wymian możesz skontaktować się z naszym Biurem obsługi Klienta, które chętnie udzieli Ci informacji:

Biuro Obsługi Klienta
tel. 514 745 099
e-mail: zwroty@egusti.pl
czynne: pn-pt. 800-1600