Kontakt

  KONTAKT

KONTAKT

tel: 534 132 478
e-mail: sklep@egusti.pl
pon-pt w godz. 800-1600
PRZEJDŹ   DO   KONTAKTU       


Koszty dostawy

 

Wszystkie koszty dostawy zostały zawarte w poniższej tabeli.



 

UWAGA! Bardzo prosimy o zwrócenie uwagi na czas doręczenia przesyłki przez firmę przewozową.

Realizacja zamówienia = czas potrzebny na sprowadzenie towaru + czas dostawy

(więcej informacji znajdziesz tutaj)

Poczta Polska list polecony ekonomicznyadresat otrzyma list w ciągu trzech dni roboczych po dniu nadania (D+3). Podany termin nadejścia listu jest terminem deklarowanym, co oznacza, że dostarczenie paczki może wydłużyć się aż do 5 dni roboczych licząc od kolejnego dnia po nadaniu. Jedna próba doręczenia: brak możliwości telefonicznego umówienia terminu odbioru, a w raze nieobecności adresata podczas doręczania konieczny jest odbiór osobisty w placówce doręczającej.

Kurier - standardowy termin doręczenia to tylko jeden dzień. Adresat otrzymuje paczkę w następnym dniu roboczym po nadaniu. Tylko w wyjątkowych sytuacjach dostarczenie przesyłki może opóźnić się do drugiego dnia roboczego po nadaniu przesyłki. Dwie próby doręczenia: na życzenie możliwość telefonicznego umówienia terminu odbioru.

Paczkomaty Inpoststandardowy termin doręczenia to tylko jeden dzień. 80% nadawanych przesyłek już na drugi dzień trafia do paczkomatu, gdzie paczka czeka na adresata. Kiedy kurier włoży paczkę do docelowego Paczkomatu, system automatycznie wyśle adresatowi powiadomienie SMS-em i e-mailem. W wiadomości znajduje się numer przesyłki, numer i adres Paczkomatu oraz 6-cyfrowy kod odbioru potrzebny do odebrania paczki. Paczka czeka w Paczkomacie na odbiór przez 3 dni kalendarzowe. W przypadku, gdy adresat nie odbierze paczki, zostanie wysłane powiadomienie o przeniesieniu przesyłki do najbliższego Oddziału InPost, skąd należy ją odebrać osobiście. Po upływie 11 dni przesyłka zostanie odesłana do nadawcy. 

Jeśli preferujesz inny sposób dostarczenia zamówienia zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta w celu uzgodnienia szczegółów.

Biuro Obsługi Klienta

tel. 506 917 739
e-mail: sklep@egusti.pl

 pon-pt. 800-1600